lauantai 6. joulukuuta 2014

Autistimöykky ja paistinlasta

Sori sori sori, oon ihan kokonaan unohtanu taas vaihteeks kirjottaa tänne. :/

BB tosiaan loppu ja Andtehan sen voitti! Jes! Oltiin Taijan kanssa siellä BB Finaalibileissä Ugglassa, mutta aika tylsä mesta se oli. Taija oli mun luona torstai-illasta sunnuntai-iltaan. Mä tykkäsin, että se oli mun luona! Oli kivaa. :) Tehtiin Taijan kanssa joulutorttuja ekaa kertaa tänä vuonna ja sit kierreltiin Helsingissä ja käytiin baareissa Uggla, Le Bonk ja Namu. (joo.. öhöm..)

Marraskuun aikana oon ollut siis töissä Sellossa Clas Ohlsonilla ja aamuherätyksiin oon jo kyllä tottunut. Marraskuu on myös mennyt aika paljon kierrellessä erilaisia tapahtumia/keikkoja. Kampin joulunavauksessa esiinty muun muassa Elias Kaskinen & Päivän Sankarit ja sitä edellisenä päivänä Pressassa oli Koirien keikka.

Joulukuu alkoi ihanasti. Oltiin toissapäivänä pitkästä pitkästä pitkästä aikaa kattomassa MadCraftia, olin jo melkein unohtanu millanen meininki niitten keikalla on. Viimeks oltiin niitten keikalla syyskuussa. Tyypit vaa nauro meille sieltä lavalta. :')
Ja onneks mentii sinne, koska nyt sain mun tietoisuuteen uuden bändin, joka on hyvä. Blind Channel. Siis olin kuullu tästä bändistä nimen, mut en ollu koskaa ollu keikalla tai mitää. Onneks menin nyt :) Saatiin läpyt.

Olin myös tossa 2.12 Nightmare 2 - painajainen jatkuu -elokuvan kutsuvierasensi-illassa, ku Ella mut sinne pyysi. Seuraavana aamuna oli kyl seiskalta töitä, mut kyllä mä sinne heräsin ihan mainiosti. (Oli mulla ton MadCraftinki keikan jälkee aamuvuoro, mut menin Tiinalle yöks ni se lyhens matkaa yli puolella.) Sit käytii kattoo se sama leffa Tiinan ja Sarinan kans viel keskiviikkona 3.12. :) Suosittelen, jos haluutte nauraa! Se oli parempi ku se ykkönen ja ilman Jannee, Talee ja Karii tää leffa ois ollu aika mitäänsanomaton. Jannella oli parhaimmat replat. Autistimöykky.

Tässä traileri:

Tänään viimein on se päivä milloin Apulanta tulee Virgin Oiliin! Tätä on ootettu ja voin kertoo jo nyt et saatan näyttää pandalta ku lähen sieltä. Mut haluun kyllä kuulla Ilonan, vaikka sit näyttäisinki pandalta. Ihan se ja sama. Tästä päivästä tulee hieno, vaikka onki Suomen itsenäisyyspäivä ja tän päivän oon aina ennen viettäny kotona katellen Linnan juhlia. Ehitään me niitä katella tänäänki Tiinalla ku meen sinne tässä valmiiks ennen keikkaa ja luultavasti meen yöks. :)

Ens torstaina lähen bussilla kohti Poria ja Siikaisiin viettämään joulua. Sit tuun Uudeks Vuodeks tänne takas :)

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!

(Otsikko liittyy Nightmare 2-elokuvaan)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti