maanantai 10. marraskuuta 2014

~ Mä tahdoin olla sulle syy jatkaa huomiseen ~

Heippa taas!

Täs parin päivän aikana ei oo oikein tapahtunu mitään erikoista, paitsi että lauantaina menin kattomaan Improryhmä Kolinaa LeBonkiin ja sit jäinki sinne pilkkuun asti (hups :D). Mä aattelin, et jään vaan hetkeks mutta sit siel oliki tuttuja naamoja ja päätinki jäädä. 

Ens torstaina saan Taijan tänne, pitkästä aikaa. <3 Oon niin fiiliksissä siitä, et se tulee :) Viime vuonna se kävi mun luona joulukuussa ja se tuli pe-iltana ja lähti sunnuntaina niin tuntu et viikonloppu meni tosi nopeesti. Saa nyt nähä et tuntuuko yhtä nopeelta tää vähän pidennetty viikonloppu vai mateleeko. En usko et matelee, päinvastoin. On kaikkee kivaa tekemistä suunniteltu, et en ees tiiä ehtiikö niitä kaikkia toteuttaa. :)

Sit jos vähän jauhais tosta BB:stä, vaikka kausi mun mielestä jotenkin tosi mitäänsanomaton. Silti mun suosikit (Andte, Joonas ja Jussi K) on pysyny samoina ja oon niin ilonen, että ne on finaalissa. Jussi tuskin tulee sijoittumaan mitenkää hirveen korkeelle mutta onpahan se kuitenkin finaalissa. Yllätyin kieltämättä eilen Tuulikin putoamisesta, olisin mieluummin itse pudottanut Jennan tai Jonathanin talosta. Mutta onneks enää vaan alle viikko niin se loppuu. Mä en tiedä miten mä oon joskus kelannu, että pystyisin olla tuolla. En mä kyllä varmastikaan vois olla erossa ystävistä ja muista tärkeistä asioista. Luulen/uskon, että Andte voittaa perjantaina. :)

Otsikon lause on Apulannan Ilona?-kappaleesta. Valitsin sen tähän siks, koska siitä lähtien ku Apulanta julkas tosta biisistä ton päivitetyn version, oon tihrustanu aina itkua kuullessani sen kappaleen. Nyt jo vähän helpottaa, mutta se on ollut aina yks mun lemppareista. Enää vähän alle kuukausi niin päästään Tiinan kans kattomaan Apulantaa Virgin Oiliin. Oltais haluttu sinne Barona Areenalle, mut liput oli aika kalliit ja sit ne liput meni nii äkkii, ettei mitään ideaa. Jos ei oltais hommattu niitä lippuja sillon ku hommattiin, nii ei oltas päästy ees tonne Virgin Oiliin. Ne nimittäin myytiin/varattiin loppuun samana päivänä. 

Oon nyt työskennelly pari viikkoa Kampissa Clas Ohlsonilla hyllyttäjänä ja ens viikolla siirryn Sellon Clasulle ja sit uudeks vuodeks takas Kamppiin. Aamuherätykset on aika tuskaa, mutta kyllä niihin tottuu pikkuhiljaa. :)

Täytyy mainita, että rakastan Aki Nikkistä ja oon niin super iloinen, että Sami Uotila palas takas Salkkareihin. :) Salkkareissa on muutenkin tällä hetkellä ihan ok juonikuvioita, toisinku sillon ku Paula makas sairaalassa. Siinä junnattiin monta monta viikkoo. Vihdoinki Eliaksella ja Miskalla alkaa olla ongelmia tai jotain. Mä en kyl edelleenkää sulata tota Lallee (Lari & Kalle), en vaan nää niitä yhessä. Toi Sanninki raskaus on mielenkiintonen, mut vähän vaa hassua, ettei muka kukaan huomaa tota Sannin kasvavaa mahaa, vaikka se on selkeesti jo aika iso :D

Täst tuli taas vähä lyhyempi postaus, mut edelleenki saa heittää postausideoita ja nimiehdotuksia blogille. Oon miettiny, et jostain biisistä joku kohta, mut en tiiä oisko parempi enkuks vai suomeks. Saatte auttaa, jos haluatte :) Kiitos jos luitte! 

- Moona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti