torstai 6. marraskuuta 2014

* Uusi alku *

Moikka kaikki taas pitkästä, pitkästä aikaa!

Haluisin niin keksiä uuden nimen mun blogille, koska oon tullut siihen tulokseen että Moonu's life on aika pirun tylsä. Oon viimeks postannu yli vuosi sitten! Siis yli VUOSI sitten, hups vaan. :D Nyt mä kuitenkin päätin, että aktivoidun täällä blogin puolella, jos vaan ihmisiä kiinnostaa :)

Mitäkö mulle kuuluu?
No vuoden aikanahan on tapahtunut aika paljon kaikkea, oikeestaan lähinnä oon kiertänyt keikkoja suurimmaksi osaksi ympäri vuotta ja käynyt töissä. Nähnyt siinä sivussa kavereita ja ollut himassa. Olihan mulla tossa muuttokin maaliskuussa. Viimeksi oon kertonut, että oon muuttanut Alppilaan Lintsin viereen, mutta ehdin asumaan siinä vain neljä kuukautta (syyskuu-joulukuu), kunnes muutin takas isovanhempien luokse hetkeksi. Mun oli pakko muuttaa siitä pois, koska kämppä oli pistetty myyntiin ja se ties vuokranantajan vaihtumista, jos ja kun kämppä ostettaisiin. No sehän sit ostettiin ja mulla oli vuokrasopimus vuoden loppuun asti samalla vuokralla voimassa, joten pystyin asumaan vuoden 2013 loppuun asti siinä, eikä vuokra noussut. No tammikuusta vuokra ois ollu jo niin paljon kalliimpi, ettei mulla ois mitenkään ollut varaa jäädä siihen asumaan, niin mä joudun sen takia muuttamaan pois.

Mulla oli hankaluuksia löytää kämppää, mutta sitten sain kuulla, että mummin ja ukin rapusta yksi alakerrassa asuva nainen oli muuttamassa pois ja sanoi mulle, että voisin vuokrata sen. Mut se ei sitten ollutkaan ihan niin yksinkertaista, piti käydä VAV:n toimistossa ja molempien piti kirjottaa lappuihin että toivois että tää kämppä vuokrattais mulle. Sitä sit jännitettiin ja onneks mulle tuli tarjous tästä kämpästä. Oisin ollu tosi hölmö, jos en ois jääny tähän, koska vuokra on melkein 100e halvempi kun siinä Alppilan kämpässä. Ja mulla on saunakin tässä, ja tää on kaksio! :) <3 Kannattaa asua Vantaalla, hehe.

Oon siis jo tässä asunut maaliskuun alusta asti, eli kohta puoliin tulee vuos täyteen. Vuos on kyllä menny tosi nopeesti, kohta on taas joulu. Mummi ja ukki muutti Vantaalta Suomussalmelle tossa vappuna ja olihan se aikamoista itkemistä, ku ne lähti :( En oo nähnyt niitä sen jälkeen, mutta kyllä me usein soitellaan. Suunnitelmissa ois mennä helmikuussa käymään siellä, nyt jouluks meen Siikaisiin äidille.

Oon myös vuoden aikana löytäny uusia musiikkirakkauksia, joista nyt ehkä ihan ekana mainittakoon Softengine. Ne tuli tutuks siis UMK:sta ja ehkä suuremmalle yleisölle Euroviisuista. Ihania kappaleita ja se niitten levy on ihana. <3 Kuningasidea on jo lemppari, mutta se niitten syyskuussa tullut toka albumi on jotain sanoinkuvaamattoman ihanaa.
Toinen "uus" musiikkirakkaus on Elias Kaskinen & Päivän Sankarit. Oon mä ne tiennyt aikasemminkin jo kavereiden kautta, mutta vasta tänä vuonna oon ekaa kertaa käynyt niitten keikoilla ja täytyy sanoo, että musa on kyllä hyvää.

Mitäs muuta... ei kai tässä ihmeempiä. Ainiin. Bar Loose on tullut tutuksi tän vuoden aikana todella hyvin :) Täs oli tosi lyhykäisyydessään vuoden tapahtumia, vaikka kyllähän vuodessa on tapahtunut paaljon paaljon enemmänkin kaikkea. Jos jotain tulee mieleen, niin kertokaa ihmeessä :) Nimiehdotuksia blogille saa heittää kans!

- Moonu

Ps. Suunnittelin myös poistavani aiemmat postaukset ja aloittavani ns. puhtaalta pöydältä, mutta en sit tiedä kuitenkaan että haluanko mä tehdä niin. Saattais jäädä harmittaa, että poistin kaikki. Tästäki saa kertoa mielipiteitä jos haluttaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti