torstai 26. syyskuuta 2013

Me ollaan matkalla

Mulla on tosi hankala alottaa postauksia, ku tuntuu et mä en osaa ja toisaalta tuntuu et mä jauhan kaikkee samaa mitkä kaikki jo tietää. No mut kummiski.. mä siis muutin syyskuun alussa tähän kämppään Helsingin Alppilaan, ihan Linnanmäen viereen. Tää yksin asuminen on jotenki tosi outoo. Ainaki alussa tuntu et seinät kaatuu päälle ja vieläkin tuntuu välillä vähän siltä, että joku yrittää tulla ulko-ovesta sisään, ku tää on vanha talo ja kaikki kulkemiset tuolla rapussa kuuluu tänne sisälle. Mut eiköhän sekin tästä.

Mä oon miettiny et pitäiskö mun sittenkin hakea kouluun, ni sais vähän rytmiä tähän elämään ja pääsis taas opiskelun makuun JOS pääsis sinne kouluun sisälle. Mua ei oikeestaan kiinnosta mikään muu kuin näytteleminen, mutta pakko kai se ois jotain muutakin sitten opiskella, koska ei oo niin helppoa päästä mihinkään teatterikouluun tai sellaseen. Oon miettiny tota Haaga-Helian journalistikoulutusta, mut en oo varma et oisko musta siihen. Hakuaikaa ois ens viikon tiistaihin ja mut tuntien päätän sen vasta loppu viimeeks maanantaina tai tiistaina että haen. 

Sit mun ois tässä syksyn ja talven aikana tarkotus tehä pari reissua, marraskuun alussa tonne Porin suunnille ja aattelin samalla reissulla käydä moikkaamassa äitiä ja veljeä Siikaisissa. Ja sit marraskuun lopussa Jyväskylään kaverin tupareihin, ku saisin sinne halvan junalipun Veturi-asiakkaana ja sitten Onnibussi tulis kyllä sieltä takasin eikä sekään ois kun jonku kympin. Itseasiassa ostin ne liput sinne Jyväskylään just äsken. Siitä tulee vaan tommonen päivän reissu, mutta parempi sekin kuin ei mitään.

Viime viikonloppuna oli Kuningasidean keikalla taas parin kuukauden jälkeen ja voin sanoa, et fiilis oli mitä mahtavin! En oikeesti muista et millon ois ollu Kunkkujen keikalla noin ihana olotila. Ne kaikki uudet biisit oli jotain sanoinkuvaamatonta enkä osaa selittää sitä fiilistä. Se pitäs ite olla kokemassa. Viikonloppu päätty mahtaviin tunnelmiin, ku oltiin Sarinan kans kattomas Cheekin jäähallikeikkaa. Päästiin eturiviin, vaikkakin vähän sivummalle, mut kyllä sieltä näki silti paremmin ku jostain keskeltä ja keskeltä. Ainoo miinus vaan oli ne ihmiset jonossa. Ne rikko mun kangaskassin ja kuulin vaan ku se repeyty siinä ihmisten töniessä. Se jäähallikeikka oli kans niin unohtumaton kokemus, et sitäkää ei hetkeen unohda. Mä en oikeesti tajuu miten Jarella riittää virtaa vetää kaks tollasta showta peräkkäisinä päivinä ja vielä treenata sitä. Huhuh.

Jee saan ihanan Ipsun tänne viikon päästä ja nään myös silloin luultavasti Santtuu ja Marzzuu :) Mitäköhän muuta sitä keksis Ipsukan pään menoks? Sit aattelin pitää tuparit joskus lokakuun alkupuolella ja toiset noille nettikavereille puolen välin jälkeen.

Töitäkin oon tässä tehnyt jonkin verran ja mun mielestä ihan sillee mukavasti. Hieman jännittää kyl tää, et miten asuminen lähtee sujumaan ja et tuleeko tässä asuttua kovinkaan kauaa. No se jää nähtäväks. Kuulumisiin! 

- Moona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti