sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Pieni jännitys päällä

Nyt on saatu Krisse muutettua omaan kämppään. Olin siis avustamassa sen muutossa tänään. Sillä on samankokonen kämppä ku mikä mulla tulee olemaan, mut se vaikutti tosi paljon tilavammalta. Okei, sillä oli siellä syvennys sille sängylle, että se mahtuu sinne helposti. Meitä oli minä + kolme muuta ja Krisse auttamassa kantelemassa tavaroita. Se sohva oli kaikist hankalin kantaa. Mut kyl tost Krissen kämpäst tulee söpö, ku se saa sen sisustettua ja valmiiks.

Mua taas odottaa pakkaaminen ja muuttolaatikot. Onneks noita mun tavaroita ei oo NIIN kauheesti, etteikö niitä jaksais pakata. Sänky nimittäin jää tänne. Ja toi vaatekaappi. Mut siis suurin osa tavaroista kai lähtee mukaan. Kävin perjantaina ostamassa Prismasta sellasen starttipaketin missä tulee mukana imuri, kahvinkeitin ja silitysrauta (99€), vedenkeittimen (19,95€) ja mikron (49€). Mikro on punanen ja aattelin, että tuleekohan se sopimaan sinne sisustukseen, mutta onpahan jotain väriläiskää. Kai mun sitten tarvii jotain muutakin punasta sinne hommata, ettei se ihan tyhmältä näytä. 

Vähä jännittää viikon päästä tuleva muutto ja kaikki tää et miten tää lähtee sujumaan ja lähinnä se et kuinka kauan siinä asunnossa saa asua. No, on ainaki tehty sähkösopimus ja kotivakuutus tilattu. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti